هرآنچه که باید در خصوص داشتن ظاهر زیبا و جذاب در روز عروسی بدانید؟


چگونه در روز عروسی خود ظاهر زیبا و جذاب داشته باشیم؟

نباید فراموش کنید، که شما در ادامه ی زندگی خود این روز را به خاطر خواهید سپرد و برای همیشه در فیلم ها و عکس های عروسی با همان ظاهر خواهید ماند.

روش ۱: برنامه ریزی برای تهیه لوازم

معرفی بهترین مرکز آرایش عروس

معرفی بهترین مرکز آرایش عروس

۱-تحقیق و جستجو کنید:

برای داشتن ظاهر زیبا و جذاب به مجلات لباس عروس یا مجله هایی در رابطه با عروسی نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید چه می خواهید بپوشید. این مجلات برای راهنمایی گرفتن فوق العاده هستند و اگر احساس ضعف و دستپاچگی می کنید این مجلات می تواند گزینه خوبی برای محدود کردن انتخاب هایتان باشد! حتی می توانید از یک آلبوم عکس فیزیکی یا تخته پینترست از طراحی ها و سبک هایی که دوست دارید استفاده کنید.

آرایش عروس و مدل موی عروس

آرایش عروس و مدل موی عروس

۲-اولین را نخرید:

اولین لباس یا کت و شلواری که می بینید را نخرید. حتی اگر آن لباس ظاهر زیبا و جذاب داشته باشد، حداقل به چند مغازه ی مختلف سر بزنید و لباس های متفاوتی را امتحان کنید. باید مطمئن شوید که بهترین انتخاب را کرده اید. به منظور به خاطر سپردن تمام انتخاب هایتان، از لباس مورد نظر خود عکس بگیرید و با بقیه گزینه ها مقایسه کنید. کارت تمام مغازه هایی که از آن دیدن کردید را بردارید پشت آن یادداشتی بنویسید تا فراموش نکنید هر لباس را در کجا دیدید.

مدرن ترین ارایشگاه عروس

مدرن ترین ارایشگاه عروس

۳-نظر دیگران:

نظر خانواده و دوستان خود را بپرسید. گاهی، دانستن اینکه چه طراحی مناسب اندام شما است، مشکل است. براحتی عاشق یک لباس یا کت وشلوا ر می شوید و دیگر در نظر نمی گیرید که شاید این لباس شخصا مناسب شما نباشد. به همین دلیل پرسیدن نظر شخص دیگر در انتخاب مناسب لوازم،ارزشمند است.

سالن آرایش عروس

سالن آرایش عروس

۴-نگهداری لباس:

بعد از خرید لباس یا کت و شلوارتان، آن را در یک کیف پوشاک زیپ دار نگهداری کنید. این یک چیز گرانقیمت است! شما باید از تازه و دست نخورده به نظر رسیدن آن در شب عروسی مطمئن شوید، بنابراین نگهداری آن در یک کیف پوشاک زیپ دار ضروری است تا مطمئن شوید مانند روز اول که آن را خریداری کردید، به همان صورت نو و دست نخورده می ماند.

جدیدترین سالن عروس

جدیدترین سالن عروس

۵-خرید کفش.

خرید کفش را بعد از خرید لباس یا کت و شلوارتان انجام دهید تا بتوانید برای داشتن هماهنگ با هم انتخاب کنید. اگرچه شما می خواهید کفش هایی با ظاهر زیبا و جذاب داشته باشید، اما باید مطمئن شوید که پاهایتان را اذیت نمی کند! به خاطر داشته باشید که در تمام طول روز کفش ها را می پوشید. آن ها باید طبق مد روز و همچنین راحت باشند.

  • هنگامی که کفش های مور علاقه تان را پیدا کردید، آن ها را بپوشید و قدم بزنید. ۵ دقیقه اطراف مغازه راه بروید و ببینید چه احساسی دارید. اگر بعد از ۵ دقیقه احساس کردید کفش ها اذیت تان می کند و احساس درد داشتید، مناسب شما نیستند.
  • کفش هایتان را مطابق با رنگ لباس یا کت و شلوارتان انتخاب کنید. اگرهم رنگ نیستند، حداقل چیزی هم رنگ با آن ها استفاده کنید، حتی اگر شده با استفاده از یک مد یا یک آرایش و تزیین، آن را با لباس یا کت و شلوارتانهماهنگکنید.
  • سعی کنید کفش های ساخته شده از چرم نرم را انتخاب کنید. چرم نرم راحت تراست و کمتر باعث ایجاد تاول در پاهایتان می شود.

بهترین عروس کار

بهترین عروس کار

۶-خرید لوازم فرعی.

اکثر عروس ها، و بعضی از دامادها، برای مجهز کردن لوازم عروسی خود، چیزهایی انتخاب می کنند. یک گردنبند بسیار زیبا، یک جفت گوشواره، یا ساعت می تواند روش بسیار خوبی برای کامل به نظر رسیدن لوازم عروسی باشد. همچنین برای خانم ها، تور عروسی جزو لوازم سنتی است که برای پوشیدن و داشتن ظاهر زیبا و جذاب در روز عروسی خود انتخاب می کنند. مهمترین چیز برای خرید کامل لوازم، پیدا کردن یک چیزی است که لوازم شما را باهم هماهنگ کند اما به نوبه خود هم خاص و منحصر به فرد باشد.

  • لوازمی انتخاب کنید که با مواد کیفیت بالا ساخته شده باشد. نه تنها لوازم فرعی خود باید از نظر رنگ با لباس یا کت و شلوارتان هماهنگی داشته باشد، بلکه کیفیت مواد به کار رفته در آنها نیز بایستی مد نظر قرار بگیرد. پوشیدن لوازمی با کیفیت پایین، تناسب ظاهری آن را با لباس یا کت و شلوارتان بر هم می زند.
  • در استفاده ار لوازم افراط نکنید. یک یا دو نوع لوازم انتخاب کنید. هر چه کمتراز لوازم فرعی استفاده کنید، بیشتر به نظر می رسد زیرا استفاده زیاد می تواند افراطی به نظر برسد.

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب

روش ۲: برنامه ریزی برای موها و آرایش خود

۱تحقیق کنید:

مجلات مربوط به مو را جهت راهنمایی از سبک های آن بررسی کنید. این مجلات ایده هایی به شما ارائه می کند که فراتر از ظاهر معمولی تان است و شما را به یک ظاهر زیبا و جذاب می رساند. سبک و مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد، و شما بایستی مطمئن شوید سبکی انتخاب کردید که کمی هیجانی تر از ظاهر معمولی تان است اماهنوز ظاهر خودتان است.

  • درمورد مو هایتان واقع بین باشید. مو های هر کسی کمی متفاوت تر از دیگران است. گرفتن ایده از مجلات و تحقیقات اینترنتی فوق العاده است، اما در نظر داشته باشید که ممکن است نتوان از نظر فیزیکی همه ی سبک هایی که دیدید را بر روی مو هایتان اعمال کرد.

بهترین سالن های آرایش عروس

بهترین سالن های آرایش عروس

۲-استخدام شخص حرفه ای:

بسیاری از افراد، مخصوصا خانم ها، برای عروسی خود یک آرایشگر موی حرفه ای انتخاب می کنند. گماردن یک شخص حرفه ای راهی بسیار عالی برای کاهش برخی فشارهای ناشی از مراسم عروسی است و همچنین اطمینان خاطر می دهد که ظاهر زیبا و جذاب حق مسلم شماست. با آرایشگر موی خود مشاوره ای داشته باشید تا سبک های مناسب با مو هایتان را به شما پیشنهاد دهد.

آرایشگاه عروس و داماد

آرایشگاه عروس و داماد

۳-شکل آرایش:

راهنمایی و ایده های آرایش را جستجو کنید. بسیاری از خانم ها در روز عروسی خود آرایش می شوند. حتی اگر به طور معمول آرایش نمی کنید، انجام آن در روز عروسی به شما اطمینان می دهد که پوستی صاف و چهره ایفوق العاده درخشان و گلگون دارید. منابع عالی بسیاری برای آرایش آنلاین وجود دارد، و حتی یک جستجوی سریع درمورد آرایش عروسی در گوگل راه خوبی برای گرفتن راهنمایی و ایده می باشد.

  • جستجوی خود را با در نظر گرفتن رنگ پوست و ویژگی های صورت تان انجام دهید که چه نوع آرایشی منحصرا برای شما خوشایند تر است.

عروس کار

عروس کار

۴-آرایش چشمگیری نکنید:

فکر کنید که آرایش عروسی شما مانند یک زوج معمولی که هر روز آرایش می کنند می باشد. بعنوان مثال، اگر شما به طور معمول آرایش نمی کنید، نمی خواهید در روز عروسی تان غیر قابل تشخیص باشد! آن را کنار بگذارید اما از ظاهری که اساسا چهره ی شما را تغییر می دهد دوری کنید.

  • اگر شک دارید، یک ظاهر تمیز و معمولی رادر نظر بگیرید. روز عروسی تان احتمالا روز استفاده از چشمان گربه ای چشمگیر یا رژ بنفش نیست. اگر لباس عروسی سنتی و معمولی می پوشید، باید ظاهری پاکیزه و طبیعی داشته باشید. استفاده از یک رژ لب قرمز روش خوبی برای برجسته بودن و در عین حال ساده بودن می باشد.

۵-لوازم مناسب:

لوازم آرایشی که در عکسبرداری خوب جلوه می کنند را خریداری کنید. مهمترین لوازم آرایشی، کرم پودری است که ظاهر زیبا و جذاب هنگام عکسبرداری داشته باشد. کرم پودرهایی که کلمه “اچ دی” در اسم شان دارند، به طور مشخص، هنگام عکسبرداری طبیعی جلوه می کنند. کرم پودرهایی حاوی مواد بسیار چرب یا مواد منعکس کننده، باعث می شودهنگام عکسبرداری صورت شما به نظر شسته شده یا شبح مانند جلوه کند، مخصوصا اگر نوع پوستتان زرد و رنگ پریده باشد.

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

تشریفات عروسی با قیمت مناسب

۶-استخدام یک آرایشگر حرفه ای:

بسیاری از خانم ها علاوه بر استخدام آرایشگر حرفه ای مو، آرایشگر متخصص صورت را نیز استخدام می کنند، یایک زیبا شناس که در هر دو مورد متخصص باشداین کار باعث راحت شدن زندگیتان می شود، و زمانیکه آرایش تان به هم ریخت و آشفته شد شما را از نگرانی در هر دو مورد خلاص می کند.

  • بسیاری از هنرمندان حرفه ای آرایشگر، سایت هایی با مجموعه ای از کارهای خود دارند. اگر شما به فکر گماردن یک آرابشگر خاص وهنرمند هستید، به سبک های آرایشی که آنها انجام داده اند نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید کدام یک برای شما مناسب و ظاهر زیبا و جذاب را خواهد داشت.

آرایشگاه عروس

آرایشگاه عروس

۷-تست کنید:

ظاهر خود را به طور آزمایشی امتحان کنید.اگر یک شخص حرفه ای را به کار می گمارید یا خودتان آن کار را انجام می دهید، بایستی حداقل یکبار قبل از مراسم عروسی تان به طور آزمایشی آرایش مو ها و چهره خود را امتحان کنید. با این کار مطمئن خواهید شد، این همان چیزی است که برای ظاهر زیبا و جذاب می خواستید، و همچنین با استفاده از این کار، احساس داشتن ظاهری متفاوت را به شما خواهد داد.

  • در زمان آرایش مو ها و چهره خود، لباس عروسی تان را نپوشید. شما بایستی از ریختن هر چیزی بر لباس عروسی تان جلوگیری کنید و انجام آرایش مو و چهره آن را کثیف می کند.
  • اگر شما دوست ندارید که همه چیز با هم به نظر برسد، سعی کنید چیزی که دوست دارید تغییر کند را مشخص کنید یا نظرات آرایشگر و/ یا خانواده و دوستان تان را نیز بپرسید.
  • اگر به نظر می رسد به محصولات آرایشی واکنش آلرژیک دارید، به آن توجه کنید و روز بعد محصولات متفاوت دیگری را امتحان کنید.
  • بعد از آرایش آزمایشی، از خود عکس بگیرید. از آرایش آزمایشی چهره و موهای خود عکس بگیرید و مطمئن شوید عکسهای خود را از نمای نزدیک می گیرید, یک عکس میتواند مرجع خوبی باشد تا شما و آرایشگرتان به خاطر داشته باشید که برای روز عروسی خود دقیقا چه می خواهید.

جدید ترین آرایشگاه عروس

جدید ترین آرایشگاه عروس

۸-قرار ملاقات:

هرگونه قرارملاقات زیبایی را حداقل ۵ روز قبل از مراسم عروسی تان تعیین کنید.مطمئن شوید که کارهایی نظیراپیلاسیون، فلوراید دندان یا هر گونه قرار ملاقات های زیبایی دیگری را چند روز قبل از مراسم عروسی انجام داده اید. به این ترتیب اگر شما هر گونه واکنش مخالفی داشته باشید، قبل از آن روز بزرگ حل و فصل خواهد شد. به احتمال زیاد عروس و دامادها چند روز قبل از مراسم عروسی خود در تلاش و تکاپو هستند، بنابراین برنامه ریزی قبلی باعث می شود تادر خلال آن روزهای مهم پایانی، زمانی آزاد داشته باشند.

  • روز قبل از عروسی مانیکور(ناخن آرایی) انجام دهید. این کار را یک یا دو روز قبل از مراسم عروسی انجام تا پوسته پوسته شدن برق ناخن کاهش یابد. حتی اگر شما ناخن هایتان را رنگ نکردید، مطمئن شوید که ناخن هایتان تمیز و بی رنگ هستند. شما تصمیم دارید حلقه ازدواجتان را جلای بسیار کمی دهید، و احتمالا عکاس شما می خواهد چند عکس کلوزآپ از دستان شما بگیرد.

روش ۳: سالم ماندن

عروس سرا

عروس سرا

۱-یک ورزش منظم را شروع کنید.

قبل از مراسم عروسی حدود ۶ ماه به طور منظم تمرین بدنی داشته باشید. سعی کنید حداقل سه بار در هفته به مدت ۳۰ دقیقه یا بیشتر ورزش کنید. این حداقل زمان مورد نیاز برای شروع تاثیر ورزش بر بدن شما و مشاهده ی نتایج است. تمرین بدنی نه تنها باعث تناسب اندام و لاغر شدن بدن تان و داشتن ظاهر زیبا و جذاب می شود، بلکه یک برطرف کننده ی موثر استرس می باشد.

  • اگر نمی توانید به باشگاه یا کلاس تناسب اندام بروید، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید خودتان به عنوان ورزش انجام دهید.در اطراف محل زندگیتان بدوید یا یک پیاده روی سریع داشته باشید. اگر می خواهید وزنتان را کاهش دهید.
  • قبل از ورزش، تمرینات کششی انجام دهید انجام تمرینات کششی قبل از شروع ورزش جهت اطمینان یافتن از اینکه به بدنتان آسیبی وارد نمی شود، ضروری است. تمرینات کششی همچنین باعث افزایش جریان و گردش خون در بدنتان می شود، که موجب افزایش انرژی و بهبود خلق و خو و رفتارتان می شود. اگر از تمرینات مربوط به کشش لذت می برید، ورزش یوگا یا کلاس های پیلاتیز را امتحان کنید.

خدمات آرایش عروس

خدمات آرایش عروس

۲-در طول روز فعال تر باشید.

این موضوع می تواند به معنای انجام کارهایی نظیر استفاده از پله به جای آسانسور، یا دوچرخه سواری به جای رانندگی باشد. انجام این کارها هیچ تداخلی با برنامه زمانی شما ایجاد نمی کند، چه بسا موجب شادی و سلامتی بیشتر شما می شود. این مثال ها روش های خوبی برای حفظ تناسب اندام در روزهای پر مشغله قبل از مراسم عروسی تان خواهد بود.

خدمات زیبایی عروس

خدمات زیبایی عروس

۳-غذای سالم.

با ایجاد تغییرات کوچک در رژیم غذایتان، غذای سالم تری بخورید. با شروع تمرینات بدنی، تلاش کنید غذای سالم تری نیز مصرف کنید.به جای ۱%شیر از ۳% شیر استفاده کنید، اگر می خواهید ساندویچ بخورید، نان تمام سبوس دار را انتخاب کنید. سعی کنید نسخه سالم تری از آنچه که روزانه مصرف می کنید، پیدا کنید. این تغییرات انتقال به یک سبک زندگی سالم تر را بدون کنار گذاشتن رژیم غذایی معمولی، راحت تر انجام می دهد. و ظاهر زیبا و جذاب به شما می دهد.

  • بازآفرینی غذاهای مورد علاقه تان در خانه، روش بسیار خوبی برای انجام این کار است. اگر شما ولع خوردن پیتزا را دارید، نان پیتزا را به همراه سس، پنیر کم چرب و مخلفات و چاشنی های گیاهی را از فروشگاههای موادغذایی خریداری کنید. این کار ولع و علاقه تان به پیتزا را به شیوه ای سالم تر ارضا می کند.

بهترین عروس کارتهران

بهترین عروس کارتهران

۴-میوه و سبزیجات بخورید.

سعی کنید در زمان وعده های غذایی نیمی از بشقابتان حاوی میوه یا سبزی باشد. آن ها ویتامین، مواد معدنی و فیبر که لازمه ی داشتن سلامتی کامل و بسیار ضروری هستند را به بدنتان می رسانند. سبزیجات تازه مانند هویج های کوچک یا نخود فرنگی های شیرین را در لقمه های عصرانه خود بگنجانید. خوراک های ساده همراه با سبزیجات، سیرکننده و برای بدنتان مفید می باشد.

عروس کار ماهر

عروس کار ماهر

۵-غذا نخورید.

غذا خوردن عالی است، اما اگر گرسنه نیستید دیگر غذا نخورید. عادت کردن به این موضوع، باعث حفظ و حتی کاهش وزن شما خواهد شد و ظاهر زیبا و جذاب به شما می دهد. اگر سریع غذا می خورید، سرعت آن را کم کنید، و واقعا در نظر داشته باشید که آیا هنوز گرسنه اید یا خیر. گاهی اوقات قبل از اینکه از نظر ذهنی این موضوع رادرک کنید، سیر می شوید، بنابراین آهسته تر غذا خوردن کمک می کند تا ارتباط بیشتری با بدنتان و گرسنگی داشته باشید.

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

سالن زیبایی ستاره های سینمایی

۶-مراقبت از پوست:

برای مشاهده ادامه آموزش داشتن ظاهر زیبا و جذاب در روز عروسی اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/خصوص-جذاب-ظاهر-زیبا-عروس/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: